HOTLINE:|>> 012-2584831 EN.NIZAM ATAU 012-2956994 HJ.IBRAHIM

Saturday 7 January 2012

Alfa Romeo 4C Konsep






Alfa Romeo 4C Konsep pesona juga untuk tablet.
Mulai hari ini, ia mungkin untuk memuat turun ke iPad anda Alfa Romeo 4C Konsep, secara langsung dari Apple Store, dan mengemudi percuma.
Dicipta untuk menunjuk-nunjuk pesona kenderaan yang cantik ini. Pengguna apabila memasuki permohonan dengan serta-merta menunjukkan video yang menarik yang menonjolkan kuasa dan pengendalian jalan supercar ini padat, serta menjunam mereka ke dalam sistem navigasi yang bebas atau berpandu.
Melalui navigasi percuma, interaksi skrin, pengguna mempunyai kemungkinan meneroka kenderaan itu 360 darjah. Zoom pada setiap perincian, serta berputar kereta untuk mengagumi "Made in Italy" pesona dan gaya.
Dengan berpandu navigation, app menawarkan laluan yang pas cerdik cahaya belakang keanggunan lampu itu, dari cermin bergaya badan karbon yang ringan, serta dari kuasa enjin untuk melihat kenderaan yang cerdik.
Walau apa pun pilihan mod interaksi, kawasan-kawasan hot spot boleh didapati dengan mendalam penjelasan kereta Alfa Romeo ciri-ciri konsep yang tersendiri.
Sebuah perjalanan yang membantu mencari butir-butir kenderaan yang unik ini bermula daripada warna-warna yang menawan "mencuci merah" dan yang mengejutkan "logam cecair".
Created by Seac02, sebuah agensi khusus dalam realiti bertambah.

0 ulasan:

Post a Comment