HOTLINE:|>> 012-2584831 EN.NIZAM ATAU 012-2956994 HJ.IBRAHIM

Saturday 7 January 2012

Kereta yang digunakan dalam wayang Transformer - roda bergigi searah, 'Mencari dan Menyelamat Hummer H2'


Tiap-tiap pasukan tempur atau walaupun pada perang, pasukan perubatan memainkan peranan yang penting untuk menyelamatkan nyawa. 'Roda bergigi searah', autobot yang bertukar menjadi 'Mencari dan Menyelamat Hummer H2' pegawai perubatan pasukan. Dalam siri televisyen 80 'transformer', roda bergigi searah bertukar menjadi 'ambulans' di mana penulis filem 2007 mahu mengekalkan bahawa mod kenderaan watak tetapi pengeluar yang mahu 'sesuatu yang lain'. Dan sebagainya, Hummer H2 mengambil peranan.

Hummer H2' 'SUT' (Sukan Utiliti Lori) dan SUV (Kenderaan Sukan Utiliti) yang dikeluarkan oleh General Motors yang berikut garis Jenama 'Hummer'. Ia adalah sedikit langsing, lebih ringan, lebih panjang dan lebih tinggi daripada H1 Hummer dan juga dianggap sebagai sebuah lori besar dengan bilik selama enam penumpang termasuk pemandu. Sejak permohonan untuk Hummer H2 yang dipasarkan sebagai kedua-dua kenderaan off-road dan tujuan am, ia lebih mudah untuk mengubah suai kenderaan untuk fungsi 'Mencari dan Menyelamat'.

Kenderaan termasuk kawalan radio belakang, 8 cara tempat duduk depan kuasa, depan dipanaskan dan tempat duduk belakang, kawalan pelayaran, upholsteri kulit, penghawa dingin dengan tiga zon kawalan cuaca, sengetkan kulit roda stereng dibalut dengan kawalan radio, sistem bunyi premium, sistem memori,6 cakera CD changer, kompas dan penunjuk suhu di luar dan ciri-ciri standard.

Hummer H2 adalah kelas full size SUV yang dihasilkan oleh AM Am dan 'Avtotor' di bawah syarikat induk General Motors dengan enjin - 6.0L 325 hp (242 kW) V8 (2002-07) 6.2L 393 hp (293 kW) V8 (2008 - 2009) dan gaya badan - 4-pintu krew teksi trak 4-pintu SUV.

Dalam itu Movie 2007 Transformer, suara roda bergigi searah, telah digambarkan oleh 'Robert Foxworth yang adalah juga kedudukan sebagai lima nombor (sama seperti' sideswipe ') dalam pasukan autobots tersebut dengan Cogan kata -' Jika anda boleh memecahkan ia, saya boleh membuat sekali lagi ia '. Watak melaksanakan 'perintah Optimus Prime (pemimpin itu autobots) walaupun ia bermakna bahawa dia perlu menggunakan kekerasan tetapi percaya bahawa' konflik boleh diselesaikan dalam pendekatan aman dan damai.

Kita akan melihat lebih banyak misi robot perubatan roda bergigi searah untuk membaiki autobots dalam sekuel ketiga filem yang mempunyai tajuk kerja 'Transformers 3' yang akan datang. Kali ini, warna kulit beliau boleh ditukar kepada 'warna putih dan sukan hijau' dengan panel sisi yang dicetak dengan 'E4', optimistik.

Imej sumber: Google imej

0 ulasan:

Post a Comment